My top 10 (based on LA Times)
1) Pearls before swine
2) Bizzaro
3) Doonesbury
4) Non Sequitur
5) Get Fuzzy
6) Candorville
7) Ballard Street
8) Brewster Rockit: Space Guy!
9) Bliss
10) Mr. Boffo
The worst (#1 = worst)
1) Sally Forth
2) Crankshaft
3) Drabble
4) Mallard Filmore
5) Jump Start
6) Cathy
7) Rex Morgan, MD
8) Blondie
9) Lio
10) La Cucaracha